سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین هدفون بدون سر و صدا

The Best Noise-Cancelling Headphones

 

بهترین هدفون بدون سر و صدا

برای پروازهای مکرر یا مسافرانی که در حمل و نقل عمومی قرار دارند ، کاهش سر و صدای اطراف شما تفاوت بین ماندگاری یک سفر و لذت بردن از آن است. هدفون های بدون سر و صدا می توانند موسیقی شما را به راحتی شنیده و دنیای شما را کمی آرام تر جلوه دهند. هدفون قطع کننده صداهای بدون سر و صدا Bose Noise Cancion 700 و درایور داخلی دو گوش 1MC ANC Pro را توصیه می کنیم ، بسته به اینکه کدام نوع هدفون را انتخاب کنید.

هدفون قطع کننده صدای Bose Noise Cancel 700 بهترین هدفون برای قطع سر و صدا بی سیم است که بوز تاکنون منتشر کرده است. این هدفون گران است ، اما ما فکر می کنیم که برای مسافر مکرر که از نظر کارایی و راحتی بالا می رود ، ارزش سرمایه گذاری ندارند. آنها لغو نویز برتر را که Bose به آن مشهور است ، ارائه می دهد ، به علاوه قابلیت تنظیم بیشتری نسبت به سایر هدفون های لغو صدا که ما آزمایش کرده ایم. شما می توانید سطح لغو فعال نویز (ANC) را در مقیاس 0 تا 10 تنظیم کنید ، بنابراین اگر فهمید که ابطال شدید صدا باعث احساس فشار یا ناراحتی می شود (آنچه ما آن را "گوش لاله گوش" می نامیم) ، همانطور که با آن متوجه شدیم. Bose QuietComfort 35 Series II — یا اگر کمی حس بیشتری نسبت به محیط اطراف خود می خواهید - انعطاف پذیری بیشتری برای یافتن سطحی دارید که برای شما مفید باشد.

 

این هدفون های بدون سر و صداها همچنین طراحی سبک دارند که ساعتی راحت پوشیدن آن به راحتی انجام می شود و از ترکیب ساده ای از کنترل های لمسی و دکمه های فیزیکی برخوردار هستند که بدون نگاه به آنها می توانید دسترسی داشته باشید. بعلاوه ، اگر مثلاً می خواهید به یک سیستم سرگرمی در پرواز دسترسی پیدا کنید ، می توانید از آنها در حالت سیمی استفاده کنید. آنها همچنین برای ذخیره سازی آسان در مورد عرضه ، مسطح می شوند. با این حال آنها کاملاً بدون نقص نیستند: کیفیت صدا خوب است اما به همان اندازه واضح نیست که در مورد بهترین هدفونهای گوش اضافی که آزمایش کرده ایم ، برنامه می تواند آزاردهنده باشد و ماندگاری باتری طولانی ترین ما نیست. دیده می شود - اگرچه در 20 ساعت هنوز پرواز بسیار طولانی شما را تجربه می کند.

 

منبع: gazanbor.ir